سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید
ارتقاء سطح کیفیت آموزش و پژوهش یکی از مهمترین سیاست‌های دانـشگاه اصفهان است که چگونگی انجام امور‌استخدامی اعضای هیات علمی، برای پیشبرد این سیاست یکی از گام‌های مهم و اساسی محسوب می‌شود. از واحدهای تأثیرگذار در مدیریت منابع انسانی که مسئولیت انجام و پیگیری امور اداری اعضای هیأت‌علمی را برعهده دارد « کارگزینی هیأت‌علمی » می‌باشد و به عبارتی فرآیند اداره کردن سازمان که از یک سو به سیاست‌ها و خط مشی‌ها، مقررات و دستورالعمل‌ها و از سوی دیگر به اطلاعات مربوط به اداره کردن امور استخدامی و جبران خدمت و شرایط کارآنان که در سازمان استخدام می‌شوند، در چارچوب شرح وظایف اداره کارگزینی می‌باشد که همـواره بـا بررسی و اجرای مقـررات و آئین‌نامه های مربوطه همگام با استانداردهای مطلوب نظام آموزش عالی کشور پیش می‌برد. 
 

شرح وظایف اداره کارگزینی اعضای هیات علمی:

برخی از اموری که در اداره کارگزینی اعضای هیات علمی انجام می شود به شرح ذیل می‌باشد:
- سازماندهی و تمرکز امور مرتبط با اعضای هیات علمی
- اصلاح و بهبود فرآیندهای فعالیتهای اعضای هیات در سطح دانشگاه
- تکریم اعضای هیات علمی، پاسخگویی و رسیدگی به امور مربوط در کمترین زمان درجهت فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده حداکثری از توان علمی آنان
- تهیه پایگاه اطلاعاتی جامع اعضا هیات علمی جهت پایش فعالیت و تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز
- اجرای آئین نامه استخدامی وتطبیق وضعیت اعضاء هیات علمی با قانون
- ارائه پیشنهاد و یا نظر مشورتی و یا شرکت در کمیته تخصصی که به نوعی با اعضا محترم هیات علمی در ارتباط می‌باشند (کمیته بازنگری آئین نامه استخدامی اعضا هیات علمی- کمیته ترفیع و....)
- انجام امور اداری مربوط به اعضای هیات علمی اعم از استخدام، تبدیل وضعیت استخدامی، انتقال و مأموریت، انتصاب و .... ، مکاتبات با وزارت متبوع و سایر سازمان ها
- تنظیم احکام کارگزینی مربوطه به اعضای هیات علمی
- انجام امور اداری مربوط به بازنشستگی اعضای هیات علمی
تنظیمات قالب